Tuesday, May 12, 2009

Shopping di jalan TAR


Bershopping di jalan TAR.



Hari itu adalah hari yg paling best yg pernah saye jumpe. kami pergi beli lense untuk camera ayah. Kami berjalan-jalan mencari lense itu.

Selepas kami pergi beli lense ayah, ayah mencubanya dengan menangkap gambar saya dengan adik saya. masa itu saya sedang membaca surat khabar yg di tampal gi papan kenyataan.




Selepas itu, saya mencubanya pula dengan menangkap gambar adik saya sedang membuat aksi. Selepas itu, kami pergi jalan-jalan di luar pertama complex.




Semasa kami sedang jalan-jalan, kami ternampak sebuah motosikal yang canggih. Ayah saya suruh saya menjadi model untuk tangkap gamba motosikal itu. Kami berjalan-jalan di pertama complex untuk membelinya.







Mak saya pula pergi beli langsir. Langsir itu sangat cantik. Selepas itu, kami pergi makan ikan bakar di istana untuk menyambut hari jadi mak saya. Kemudian kami pergi ke hospital untuk melawat Tok Lat di hospital selayang. selepas itu kami balik ke rumah.

By Muhammad Hakim




1 comment: